Forum L2 AgainsT
Lurowanie mobów - Printable Version

+- Forum L2 AgainsT (https://forum.l2against.eu)
+-- Forum: AgainsT v3 (https://forum.l2against.eu/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archives (https://forum.l2against.eu/forumdisplay.php?fid=52)
+--- Thread: Lurowanie mobów (/showthread.php?tid=37)



Lurowanie mobów - Filavandrel - 02-17-2020

Witam, chciałbym zapytać jak będzie wyglądać ciągnięcie za sobą grupy mobów, to jest czy one będą się urywać po pewnym czasie i wracać na spawn czy będą biegać za postacią zadając dmg?


RE: Lurowanie mobów - asQ - 02-17-2020

(02-17-2020, 10:12 PM)Filavandrel Wrote: Witam, chciałbym zapytać jak będzie wyglądać ciągnięcie za sobą grupy mobów, to jest czy one będą się urywać po pewnym czasie i wracać na spawn czy będą biegać za postacią zadając dmg?
Na test serwerze po pewnym czasie wracały na spawn (dostawały bsoe za określonym range, tak samo jak RB)


RE: Lurowanie mobów - l2against - 02-18-2020

https://www.youtube.com/watch?v=khSQRj3rlSU&feature=youtu.be
Proszę Smile


RE: Lurowanie mobów - lostek - 02-18-2020

(02-18-2020, 12:29 AM)l2against Wrote: https://www.youtube.com/watch?v=khSQRj3rlSU&feature=youtu.be
Proszę Smile


range mobow wydaje sie byc OK


RE: Lurowanie mobów - l2against - 02-18-2020

Każdy ma inny, na TOI to dosyć daleko mogłem z nimi wybiec. Mamy o tyle dobrą geodate + geoengine, że jak ktoś będzie próbował wyprowadzić moby to one z łatwością cofną się na swojego spota lub przeteleportują jak na filmiku wyżej. Zależy to od tego czy postać umrze, czy wybiegnie poza obszar.